Fri Mar 01 2024
STS Education og American Tourister* har indgået et partnerskab.
- Vi ledte efter en partner, hvor vi kunne tilbyde gode produkter i forbindelse med vores kampagner, og da vi fandt American Tourister, som henvender sig til en yngre målgruppe, føltes det helt rigtigt. Vores elever har brug for rejsetasker, uanset om de skal på sprogrejse i et par uger eller på high school-udveksling i 10 måneder. Det er en perfekt kombination," siger Annika D'Este, Digital Marketing Manager hos STS Education.
Lige nu kører kampagnen, hvor de, der booker en sprogrejse hos STS Education, er med i lodtrækningen om 10 kufferter. STS vil også kunne tilbyde alle sine kunder et godt tilbud på tasker fra American Tourister.
- "STS og deres kunder er en perfekt partner for os hos American Tourister. Vi vil gerne nå ud til unge mennesker, der er ude at rejse, måske på deres livs eventyr. Så samarbejdet med STS føles meget sjovt og givende på mange måder," siger Marianne Selander, Nordic Trade Marketing Manager hos Samsonite.
*I 1993 blev American Tourister opkøbt af Samsonite, og dermed blev to af verdens førende bagagemærker samlet. American Tourister tilbyder en bred vifte af farverige kufferter af høj kvalitet til en overkommelig pris, der er lavet til at holde. Fra innovative, holdbare materialer med sans for detaljer og kvalitet kombinerer American Tourister stil med komfort i et bredt udvalg af kufferter - perfekt til både forretning og fornøjelse.